Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Obsługa wewnętrznych narzędzi firmowych - m.in. rejestrowanie faktur zakupowych i ewidencjonowanie czasu pracy zespołu
- Tworzenie zestawień, analiz i raportów na podstawie zgromadzonych danych
- Prowadzenie korespondencji z instytucjami państwowymi (US, ZUS) oraz przygotowywanie dokumentów urzędowych
- Organizacja podróży służbowych (delegacje, rezerwacje hoteli, zakup winiet)
- Nadzór nad flotą samochodową - m.in. koordynacja przeglądów, dbanie o stan techniczny i przygotowanie aut do wyjazdów
- Zarządzanie obiegiem korespondencji i obsługa centrali telefonicznej w języku polskim i angielskim
- Kooperacja z partnerami zewnętrznymi i dostawcami
- Realizacja zakupów biurowych oraz troska o estetykę i porządek w przestrzeni biura
- Tworzenie i publikacja treści na firmowych kanałach społecznościowych (LinkedIn, Facebook) oraz aktualizacja strony internetowej (sekcja "Aktualności')
- Przyjmowanie gości odwiedzających siedzibę firmy
- Wsparcie Office Managera w codziennym zarządzaniu administracją biurową
Oczekiwania:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2, w mowie i piśmie)
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Biegłość w obsłudze urządzeń biurowych
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i Word
- Samodzielność, skrupulatność oraz dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o silnej pozycji na rynku i ambitnych planach rozwoju
- Prywatną opiekę medyczną
- Owocowe wtorki
- Przyjazną atmosferę i zgrany zespół
- Realną możliwość rozwijania kompetencji i poszerzania wiedzy
Mile widziane:
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku




















































