Nasz klient, globalny lider w zarządzaniu łańcuchem dostaw, oferuje kompleksowe rozwiązania dla branży spożywczej, w tym dla detalicznych, restauracyjnych i gastronomicznych klientów. Firma, która rozpoczęła swoją działalność w maju 1974 roku, obecnie zatrudnia ponad 8500 pracowników na całym świecie i obsługuje ponad 2 miliony dostaw rocznie. Z globalnymi centrami operacyjnymi w miejscach takich jak Duisburg, Kraków i Lizbona, oferuje szeroki zakres usług od zarządzania frachtami, przez dystrybucję i magazynowanie, po planowanie i analizy oraz innowacyjne rozwiązania w zakresie odpadów i recyklingu. Struktura zarządzania firmy obejmuje stanowiska takie jak Prezes, Dyrektor ds. Planowania i Analiz, czy Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Korporacyjnego, a także Globalne Centra Usług Biznesowych oraz Centrum Technologiczne. Firma jest zaangażowana w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym redukcję odpadów, wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i osiągnięcie zerowych emisji netto do 2050 roku. Poszukuje obecnie nowych talentów, którzy podzielają jej zaangażowanie w tworzenie lepszej przyszłości dla ludzi, społeczności i planety.