Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Stworzenie relacji z dotychczasowymi darczyńcami i sponsorami Fundacji,
- Pozyskiwanie nowych darczyńców indywidualnych i instytucjonalnych,
- Budowanie długotrwałych relacji z darczyńcami opartych na zaufaniu i obraniu wspólnego celu,
- Tworzenie odpowiedniego przekazu, przygotowywanie indywidualnych propozycji współpracy dopasowanych do specyfiki poszczególnych darczyńców,
- Kreowanie i realizacja kampanii fundraisingowych promujących misję Fundacji
- Administrowanie współpracą z darczyńcami (baza kontaktów, obsługa dokumentacji, np. umowy-darowizny)
- Zarządzanie społecznością social media (Facebook, Instagram)
- Współpraca przy tworzeniu i realizacji wieloletniej strategii fundraisingowej
Wymagania:
- Praktyczna, poparta doświadczeniem znajomość pojęć marketingu, public relations i reklamy
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, otwartość na nowe relacje
- Kreatywność
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Umiejętność redagowania informacji
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Gotowość do podróży służbowych
Oferujemy:
- Dobre wynagrodzenie, forma zatrudnienia - do uzgodnienia
- Stabilne zatrudnienie,
- Grafik pracy - do uzgodnienia,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- Pracę z określonym celem i wartościami,
- Długoterminową współpracę,
- Szansę na rozwój,
- Niezbędne narzędzia pracy
Mile widziane:
- Doświadczenie w koordynacji pracy wolontariuszy,
- Doświadczenie w realizacji projektów społecznych,
- Doświadczenie w byciu wolontariuszem/wolontariuszką,
- Prawo jazdy kat. B