Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- samodzielne tworzenie planów strategicznych w zakresie SEM/SEO oraz ich praktyczna realizacja
- badanie wyników prowadzonych działań SEM/SEO oraz ich raportowanie
- przewidywanie zagrożeń mogących wpłynąć na obniżenie pozycji serwisów spółki
- przygotowywanie audytów SEO dla serwisów należących do spółki
- nadzór SEO nad poprawkami w serwisach i nowymi wdrożeniami
Oczekiwania:
- udokumentowane co najmniej 2 lata doświadczenia w SEM/SEO
- szczegółowa wiedza z zakresu optymalizacji i zmian zachodzących w algorytmach Google
- bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych SEM/SEO
- wiedza z zakresu standardów W3C, oraz podstaw działania serwisów WWW po stronie front i backendu
Proponujemy:
- praca w dynamicznym gronie kilkunastu osób z obszaru IT, marketingu internetowego, grafiki webowej
- atrakcyjne wynagrodzenie i przejrzysty system premiowy
- dużo wyzwań połączonych z samodzielnym planowaniem strategii
- pozycjonerskich i zespołową ich realizacją
- stabilność zatrudnienia
Dodatkowe atuty:
- podstawy PHP, JS, MySQL
- certyfikat Google Analytics - GAIQ
- doświadczenie w pracy z różnego rodzaju systemami CMS (WordPress, Joomla, Drupal itp.)