Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Przygotowywanie treści w mediach społecznościowych - cele wizerunkowe i sprzedażowe;
- Prowadzenie komunikacji i budowanie społeczności na profilach : Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest;
- Tworzenie koncepcji haseł kampanii reklamowych i promocyjnych w social mediach;
- Monitorowanie trendów, w tym w mediach społecznościowych i komunikacji online;
- Wyłapywanie pretekstów dla RTM;
- Wyszukiwanie inshigtów i tworzenie ofert na działania w social mediach;
- Tworzenie analiz i raportów;
- Skuteczne realizowanie strategii marki i wdrażanie "tone of voice" w komunikacji z użytkownikiem;
- Współpraca z innymi działami w firmie oraz partnerami zewnętrznymi.
Wymagania:
- Minimum dwuletniego doświadczenia w prowadzeniu działań sprzedażowo-komunikacyjnych w mediach społecznościowych;
- Bycia na zmianami w mediach społecznościowych i trendami w internecie;
- Biegłej znajomości języka polskiego;
- Umiejętności tworzenia form pisanych krótkich i długich;
- Umiejętności skutecznego poszukiwania i weryfikowania informacji;
- Dobrej znajomości Google Workplace oraz programów do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych;
- Umiejętności pracy z danami analitycznymi i wyciągania z nich wniosków i insightów klienckich;
- Zaangażowania, samodzielności, terminowości i motywacji do działania;
- Doświadczenia w e-commerce (mile widziane).
Proponujemy:
- Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży;
- Dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż bardzo mocno stawiamy na rozwój osobisty;
- Samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów;
- Elastyczne godziny pracy;
- Atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach;
- Benefity pozapłacowe np. ubezpieczenie prywatne i grupowe, darmowe olejki, zloty firmowe organizowane co 2-3 miesiące;
- Praca zdalna lub hybrydowa w biurze;
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.