Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- eksplorowanie danych w celu znalezienia użytecznych informacji i tworzenia zaleceń dotyczących produktów za pomocą ścieżek, analiz kohortowych, długoterminowych trendów, segmentacji użytkowników, modeli regresji i innych
- konfigurowanie, analizowanie i promowanie dobrych praktyk w zakresie testów A/B i eksperymentów wielowymiarowych
- wpieranie procesu decyzyjnego w zakresie rozwoju produktu, działalności biznesowej
- tworzenie pipline'ów i automatycznych raportów dotyczących kluczowych metryk
- współpraca z zespołem w celu wdrożenia, udokumentowania, weryfikacji i monitorowania naszych danych, utrzymywania dashboardów danych i raportów
- analizowanie i wsparcie bieżące przy tworzeniu i określaniu metryk dla nowych funkcjonalności
- prowadzenie analiz mających na celu dostarczanie informacji biznesowych, identyfikację anomalii i optymalizację procesów
- wskazywanie trendów, predykcji i wzorców wynikających z analizy danych
- opracowanie, utrzymanie i optymalizacja specyficznego dla biznesu współczynnika True Conversion Rate.
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w analizie ilościowej dla firmy technologicznej,
- doświadczenie z dużymi zestawami danych i umiejętność optymalizacji zapytania,
- głębokie zrozumienie statystyki (wzorce, teoria prawdopodobieństwa, badanie hipotez),
- umiejętność wyjaśniania zaawansowanych koncepcji analitycznych odbiorcom nietechnicznym,
- posiadanie wiedzy i zrozumienie analityki biznesowej internetowej w takim stopniu, by móc optymalnie operować na danych dostępnych w organizacji i zapewnić obraz 360 stopni,
- dyplom z matematyki, statystyki, ekonomii, informatyki lub innych dziedzin ilościowych,
- ETL, Google Analytics 360 (przede wszystkim BigQuery) nie są Ci obce,
- umiejętność wykorzystywania narzędzi do wizualizacji danych (Google Data Studio, Power BI lub inne),
- doświadczenie w zakresie analityki internetowej i produktów (Google Analytics, Mixpanel, Amplituda lub inne),
- znajomość Segment.io i GTM
Proponujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
- możliwość pełnej pracy zdalnej
- benefity: dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej.
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku e-commerce
- pracę z rewelacyjnymi ludźmi, którzy wspólnymi siłami budują najszybciej rozwijającą się firmę w polskiej branży e-commerce
- pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują naszą kulturę organizacyjną
- samodzielne stanowisko pracy z dużą swobodą działania
- możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia
Mile widziane:
- dobra znajomość SQL,
- znajomość relacyjnych bazy danych,
- doświadczenie z R (najlepiej) lub Python,
- praca z automatyczną integracją ze zdalnymi źródłami danych (API, zdalne dc SQL, GCP, Amazon).