Opis stanowiska:
- Koordynowanie i konsultowanie pracy z działem projektantów, artystów i deweloperów w zakresie implementacji gotowych animacji, VFX i grafik
- Wspieranie zespołu artystycznego w technicznych aspektach tworzenia zasobów w Unity dla produktów mobilnych
- Dbanie o spójność w nazewnictwie i kolejności plików graficznych
- Optymalizacja grafik pojawiających się w grze
- Przygotowywanie plików graficznych dla animacji, VFX i assetów 2D
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość silnika Unity
- Bardzo dobra znajomość programu Photoshop
- Znajomość programu Spine 2D
- Znajomość systemu cząsteczek Shuriken
- Swoboda w posługiwaniu się systemem kontroli wersji GIT
- Doskonała organizacja pracy
- Znajomość procesu produkcji gier mobilnych
- Znajomość obsługi oprogramowania: Jira, Zeplin
- Bardzo dobra komunikacja i koordynacja działań zespołu
Oferujemy:
- Umowę dopasowujemy do Ciebie - wybierasz pomiędzy umową o pracę a B2B
- Pracę w branży gier - brak dress codu, fajni ludzie, przyjazna atmosfera
- Organizujemy wyjazdy na konferencje branżowe oraz szkolenia
- Regularnie spotkamy się na imprezach integracyjnych, zarówno zespołowych jak i ogólnofirmowych
- Pakiet benefitów socjalnych w postaci:
- karty sportowej
- opieki medycznej
- lekcji językowych
- Wspieramy bycie fit! Dopłacamy Ci za przyjazd rowerem do pracy
- Praca w siedzibie firmy w Krakowie, w nowoczesnym biurowcu z tarasem widokowym na dachu i świetną kuchnią na parterze
Dodatkowe atuty:
- Znajomość języka C#
- Umiejętność pisania skryptów i wtyczek optymalizujących pracę artystów i implementujących grafikę do silnika