Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Przygotowanie wstępnych prototypów nowo opracowywanych gier
- Wspieranie kadry naukowej w poszukiwaniu rozwiązań AI
- Implementacja rozwiązań AI/ML do tworzonych przez firmę narzędzi
- Weryfikacja hipotez badawczych proponowanych przez zespół
- Współtworzenie i utrzymanie mechanik gameplay'owych i narzędzi w Unity
Oczekiwania:
- Co najmniej 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku i ukończonego przynajmniej jednego projektu komercyjnego
- Sumiennego podejścia do wykonywanych zadań
- Dobrej znajomości Unity i procesu produkcyjnego gier
- Dobrej znajomości Python'a
- Dobrej znajomości C#
- Umiejętności pisania czystego i wydajnego kodu
- Samodzielności, umiejętnej organizacji swojej pracy
- Zapału do gamedevu
- Znajomości j. angielskiego i polskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
Firma oferuje:
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
- Dowolna forma współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa o dzieło, umowa zlecenie)
- Możliwa całkowita praca zdalna lub w jednym z naszych biur (Warszawa lub Rzeszów)
- Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a Twój feedback będzie wartościowy
- Elastyczny czas pracy z core hours 11-16
- Kraftową kawę i świeże owoce w biurze
Mile widziane:
- Znajomość silnika Unreal
- Znajomość TDD
- Znajomości wzorców projektowych i SOLID
- Umiejętność programowania w Parze
- Znajomość mob programmingu
- Znajomość systemu kontroli wersji Git
- Doświadczenie w programowaniu pod wiele platform (PS4, XBOX, Switch)