Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Świadczenie wsparcia dla klienta na drugim poziomie dla wszystkich usług IT oraz zapewnienie diagnozy incydentu i, gdzie to możliwe, rozwiązania pierwszego poziomu (Incydenty i Żądania) zgodnie z SLA,
- Poprzez rotację i harmonogram zapewnia wsparcie IT, w tym naprawę sprzętu i oprogramowania stacji roboczych / laptopów / urządzeń mobilnych oraz Żądania Usług (zapytania, instalacje, przenoszenia, dodawanie i zmiany),
- Wsparcie systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft,
- Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej,
- Sugerowanie pomysłów ciągłego doskonalenia, które mogą rozszerzyć się na szerszy zespół.
Oczekiwania:
- Doskonała znajomość języka szwedzkiego i angielskiego (preferowany poziom C1),
- +4 lata doświadczenia w pracy jako Administrator IT lub Senior Help Desk,
- 2 lata doświadczenia w rozwiązywaniu problemów związanych z systemami i serwerami opartymi na Microsoft,
- Dobra znajomość i doświadczenie w zakresie: Azure, AD, Office365 Business,
- Doświadczenie w zakresie: sieci TCP/IP, zapór sieciowych, przełączników, Grupy Policy, DHCP, DNS,
- Drukarek (błędy, konfiguracje drukarek, w tym reinstalacja sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows),
- Pakietów antywirusowych dla firm (Webroot Secure Anywhere Business Endpoint Protection),
- Technologii backupu (np. Datto),
- Znajomość najlepszych praktyk ITIL,
- Certyfikaty techniczne: ITIL foundation, SDI, CompTIA, A+, MSCE będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
- Atrakcyjny pakiet socjalny (w tym opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie na życie i inne)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Współfinansowanie nauki języka angielskiego
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie z VMWare, Hyper-V
- Biegły w pisemnej i ustnej komunikacji w języku norweskim