Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie oraz przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych
- Wsparcie lokalnego działu IT
- Wsparcie innych działów w firmie
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych
- Szkolenia użytkowników końcowych
Oczekiwania:
Nie musisz mieć doświadczenia! Ważne, że wiesz co i jak :)
- Wykształcenie średnie (najchętniej o profilu informatycznym)
- Praktyczna znajomość budowy komputera
- Praktyczna znajomość instalacji i konfiguracji sprzętu IT
- Bardzo dobra komunikatywność - praca przy rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników
- Umiejętność szybkiej diagnozy problemów
- Sumienność i odpowiedzialność
- Dyspozycyjność, gotowość do pracy w godzinach nocnych
- Umiejętność pracy w zespole
Proponujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o dowolną formę współpracy (budżet do 7000 PLN netto / B2B)
- Szkolenia wewnętrzne i sprzętowe
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pracę z otwartym zespołem
- Praca na nocną zmianę