Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Analiza potrzeb Klienta i opracowanie Projektu Wdrożenia
- Przeprowadzenie wdrożenia systemu (instalacja, konfiguracja, migracja danych, kastomizacje)
- Przeszkolenie Klienta z zakresu funkcjonalności oprogramowania
- Wsparcie Klienta podczas uruchomienia systemu
- Przekazanie wdrożonego systemu pod opiekę Działu Wsparcia Klienta
Oczekiwania:
- Min. 2-3 lata doświadczenia we wdrażaniu systemu Comarch ERP XL/Optima (moduły Księgowość i Kadry/Płace (HR))
- Znajomość zagadnień z obszaru księgowość i kadry-płace
- Dobra znajomość SQL
- Gotowość do ciągłej nauki i rozwoju zawodowego
- Umiejętność pracy z Klientem, rozwiązywania problemów oraz kreatywność
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazd kat. B
Proponujemy:
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń poprzez uczestnictwo w pełnych wyzwań projektach wdrożeniowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne zakończone certyfikatami
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach organizacji
- Przyjazną atmosferę pracy
- Dofinansowanie zajęć sportowych i opieki medycznej
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Dofinansowanie ubezpieczenia grupowego na życie
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Spotkania integracyjne
- Służbowy telefon i komputer do użytku prywatnego
- Karty przedpłacone
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
- Dofinansowanie obciążeń ZUS i dodatek na biuro rachunkowe
Dodatkowe atuty:
- Znajomość Crystal Reports, WebService, REST API, SOAP