Zadania:
- rozwijanie architektury raportingu dla działu handlowego w Power BI
- analizy poziomu sprzedaży poszczególnych asortymentów i prezentowanie ich wyników na spotkaniach wewnętrznych (Excel, Power BI, Anaplan)
- analizy otoczenia rynkowego - z wykorzystaniem zewnętrznych i wewnętrznych baz danych (Excel, Power BI, Nielsen)
- udział w tworzeniu i rozwijaniu programów i narzędzi wsparcia sprzedaży (Excel, Power BI, SFA)
Wymagania:
- minimum 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- umiejetność posługiwania się oprogramowaniem Power BI na poziomie developerskim (warunek konieczny)
- znajomość pakietu MS Office w stopniu co najmniej średniozaawansowanym - w szczególności Excel
- posługiwanie się SQL server lub pokrewnymi w stopniu co najmniej średniozaawansowanym
- myślenie analityczne i wyciąganie wniosków
- samodzielność, sumienność, i proaktywna postawa względem szukania rozwiązań
- w pracy zespołowej komunikacja i dążenie do osiągania wspólpnych celów
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę
- Pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju
- Pracę w dynamicznym zespole
- Możliwość pracy zdalnej
Mile widziane:
- znajomość pracy na oprogramowaniu Nielsen Discovery (panel detaliczny)
- doświadczenie zawodowe w analizie danych lub raportingu w sektorze FMCG
- doświadczeniew obszarze sales support, trade marketing