Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Uczestnictwo w projekcie wdrożenia systemu SAP w roli konsultanta wiodącego modułów CRM
- Analiza potrzeb Klienta, proponowanie rozwiązań
- Udział w pracach doradczych mających na celu zaprojektowanie nowych procesów biznesowych i koncepcji organizacji oraz ich wdrożenie na bazie aplikacji SAP
- Współpraca z zespołem wdrożeniowym po stronie Klienta
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej i funkcjonalnej
- Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń dla użytkowników końcowych
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia projektowego we wdrażaniu rozwiązań SAP CRM w jednej z technologii: SAP CRM 7.x, C4C, S4CRM,
- Znajomość procesów handlowych zarządzania relacjami z klientem, kontaktami, ofertowaniem, przygotowaniem i wykonaniem kampanii marketingowych w przedsiębiorstwach Utilities lub przedsiębiorstwach Telekomunikacyjnych,
- Bardzo dobra znajomość konfiguracji i modelu danych SAP,
- Umiejętności analityczne i komunikacyjne umożliwiające efektywną współpracę z zespołem programistów,
- Znajomość zagadnień integracyjnych w systemie SAP,
- Biegła znajomość języka polskiego,
- Znajomość języka angielskiego w zakresie umożliwiającym uczestnictwo w szkoleniach i zapoznawanie się z dokumentacją techniczną,
- Zapał i chęć do pracy, połączony z chęcią rozwoju osobistego.
Proponujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B.
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach certyfikowanych,
- Pracę w miłym zespole zaangażowanych osób,
- Atrakcyjny system wynagradzania i premiowania,
- Bezpłatne ubezpieczenie na życie,
- Kartę Multisport,
Mile widziane:
- Certyfikat SAP lub inny,
- Referencje innych osób (pracodawców lub firm dla których realizowane były projekty),
- Dyplom wyższej uczelni