Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Rozwój i utrzymanie analityki internetowej na stronach należących do firmy (rozbudowa śledzonych zdarzeń w Google Analytics oraz Google Tag Manager, identyfikacja i naprawa błędów);
- Planowanie śledzenia zachowania użytkowników na różnych etapach jego ścieżki zakupowej;
- Komunikacja z IT w zakresie implementacji warstwy danych;
- Integracja danych z wielu źródeł;
- Analiza wyników kampanii marketingowych i segmentacja klientów;
- Analiza danych po zmianach związanych z UX na stronie (testy A/B. Hotjar, ankiety, wpływ zmian na współczynnik konwersji);
- Przeprowadzenie zaawansowanych analiz (GA, Excel, R, BigQuery) w celu odpowiedzi na pytania biznesowe;
- Raporty ad-hoc;
- Współpraca z agencją analityczną i przydzielonym zespołem wsparcia z Google.
Oczekiwania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość Google Analytics (GA3, GA4);
- Bardzo dobra znajomość MS Excel;
- Dobra znajomość Google Tag Manager i Google Data Studio;
- Znajomość podstaw HTML i JavaScript;
- Znajomość podstaw marketingu internetowego;
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- Samodzielność, umiejętność organizacji własnej pracy;
- Komunikatywność, umiejętność zaprezentowania wyników analiz w zrozumiały sposób;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Firma oferuje:
- Dofinansowanie zajęć sportowych;
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie;
- Dofinansowanie nauki języków, szkoleń i kursów;
- Siłownia w biurze i strefa relaksu;
- Parking dla pracowników;
- Karty przedpłacone;
- Dofinansowanie wypoczynku;
- Wyprawka dla dziecka i szkolna;
- Wypożyczalnia rowerów.
Mile widziane:
- Podstawowa znajomość: Google Big Query, SQL, R, Python czy SAP Hana Studio, SAP Analytics Cloud.