Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia

Charakterystyka stanowiska

Pracownik I-szej Linii Wsparcia to osoba, która jest zobligowana do utrzymywania kontaktu z klientami w celu przyjmowania i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez nich. Możliwy jest kontakt drogą elektroniczną bądź telefoniczną. Osoba na tym stanowisku ma za zadanie również zadbanie o spokój użytkownika i zapewnienie go iż problem zostanie w niedługim czasie usunięty. Zazwyczaj problemy zgłaszane pracownikowi II-szej linii wsparcia wymagają jedyniu podjęcia kilku prostych działań, niekiedy jest jednak konieczność przekazania sprawy pracownikom II-giej lini wsparcia.

Wymagania

Zwykle na stanowisku Pracownika I-szej Linii Wsparcia zostają zatrudniani osoby z wyższym wykształceniem, jednak nie jest to wymagane. Znaczącym wymogiem jest zdecydowanie wiedza techniczna a także umiejętności w komunikacji oraz umiejętności językowe ze względu na klientów międzynarodowych. Niekiedy wymagane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, jednak brak jego nie stanowi szczególnej przeszkody gdyż pracownik zwykle przechodzi mnóstwo szkoleń czy kursów zapewniających pełne przygotowanie do obsługi klientów.

Warunki pracy

Pracownik na tym stanowisku odbywa swoją pracę w przestrzeni biurowej, niekiedy jest to przestrzeń podzielona na oddzielne stanowiska tzw. boksy, zapewniające odpowiednie warunki do pracy. System czasowy to osiem godzin dziennie, często występuje w systemie kilkuzmianowym. Charakterystyczną cechą dla tego stanowiska jest jego indywidualność a jednocześnie jest to praca umysłowa pod nadzorem. Największe predyspozycje do pełnienia tej funkcji wykazują osoby młode, zdecydowanie odporne na stres i w pełni odpowiedzialne. Istnieją jednak pewne przeciwskazania do wykonywania tego zawodu: choroby narządu głosu, wada wymowy, choroby psychiczne czy nerwica.

Możliwości zatrudnienia

Największe możliwości znalezienia zatrudnienia zdecydowanie występują w większych miastach ze względu na pojawiający się w nich największy odsetek firm posiadających pierwszą linię wsparcia. Zazwyczaj są to firmy z branży finansowej, informatycznej, konsultingowej lub telekomunikacyjnej.

Warunki finansowe

Duże znaczenie w zarobkach pracownika stanowi jego doświadczenie, gdzie osoby pracujące dłużej w danej dziedzinie są w stanie zarobić dużo więcej niż osoba początkująca. Znaczenie również ma rodzaj firmy, jej wielkość, lokalizacja a także pozycja firmy na rynku. Możliwe jest otrzymywanie bonusów lub premii za efektywną pracę.

Najnowsze oferty pracy - Pracownik I-wszej linii wsparcia

Senior DevOps Engineer
Zielona Góra, 2024-04-22 23520 - 26880 PLN
Aplikuj dowolna

Senior DevOps Engineer
Zdunowo, 2024-04-22 23520 - 26880 PLN
Aplikuj dowolna

Senior DevOps Engineer
Rudno, 2024-04-22 23520 - 26880 PLN
Aplikuj dowolna

Senior DevOps Engineer
Gliwice, 2024-04-22 23520 - 26880 PLN
Aplikuj dowolna

Senior DevOps Engineer
Praca zdalna, 2024-04-22 23520 - 26880 PLN
Aplikuj dowolna