Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Prowadzenie technicznych prezentacji rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania IT - spotkania z odbiorcami głównie online, a po części na spotkaniach u klientów.
- Szkolenie klientów, partnerów i pracowników w zakresie oprogramowania (szkolenia wdrożeniowe i certyfikacyjne)
- Tworzenie ciekawych scenariuszy zastosowania rozwiązań IT
- Merytoryczne wsparcie działów Sprzedaży i Marketingu oraz partnerów biznesowych (informacjami zebranymi od klientów i z rynku)
- Prowadzenie webinarów produktowych - dla potencjalnych odbiorców (w oparciu i case study klientów, rozwiązanych problemów, etc. ze wsparciem KAMa i działu marketingu)
- Analiza rynku i rozwiązań konkurencyjnych pod kątem rozwoju produktu
Jest to praca hybrydowa, 3 dni z biura, 2 dni zdalnie
Wymagania:
- 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT, czyli zadania Presales, od strony technicznej.
- Umiejętność prowadzenia prezentacji technicznych
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
- Doświadczenie we wdrożeniach rozwiązań IT
- Prawo jazdy kat. B
- Język angielski min. C1 (część prezentacji jest dla klientów anglojęzycznych)
Proponujemy:
- Pracę w ustabilizowanej firmie (18 lat na rynku)
- Poza podstawowym wynagrodzeniem - premia za wdrożenia oraz premia kwartalna
- Swobodny (nie-korporacyjny) klimat pracy
- Dofinansowanie zajęć sportowych.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do nauki języków.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Elastyczny czas pracy.
- Spotkania integracyjne.
- Brak dress code'u.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Dofinansowanie do wakacji dzieci.
- Program rekomendacji pracowników.
- Urlop na B2B.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w prowadzeniu audytów bezpieczeństwa
- Wiedza z zakresu sieci komputerowych i bezpieczeństwa IT
- Znajomość przepisów prawa i standardów dot. bezpieczeństwa IT i ochrony danych
- Znajomość oprogramowania do monitorowania i zarządzania IT
Inne informacje:
Twoim podstawowym zadaniem będzie edukacja pozyskanych klientów firmy, jak mogą sprawnie wdrożyć produkt do ich organizacji, na podstawie audytu zrobionego przez KAMa.
Prezentacje będą prowadzone po części online, po części fizycznie u klientów (co wiąże się z okazjonalnymi podróżami po Polsce)
Jak już staniesz się ekspertem w temacie, kolejnym krokiem będzie dzielenie się wiedzą również z potencjalnymi klientami - na spotkaniach online lub konferencjach.
Jesteś wsparciem technicznym, nie handlowcem!
Natomiast - z czasem, im wyższe będą Twoje umiejętności eksperckie i trenerskie, tym wyższa będziesz mieć wpływ na wynik sprzedażowy.