Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Wdrażanie central VoIP;
- Zarządzanie i rozwój korporacyjnych central IP, sieci VoIP i call center;
- Wdrażanie systemu u klientów biznesowych;
- Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi rozwiązań dla klientów i partnerów biznesowych;
- Rozwiązywanie problemów i wsparcie klienta, usuwanie błędów, monitorowanie, dostrajanie wydajności;
- Przygotowywanie projektów technicznych rozwiązań wysokiego poziomu dla klientów;
- Przekazywanie informacji zwrotnych i wymagań klienta zespołowi programistów.
Wymagania:
- Doświadczenie i znajomość zagadnień związanych z VoIP;
- Doświadczenie w pracy z systemem operacyjnym Linux;
- Znajomość protokołów sieciowych;
- Umiejętność pisania skryptów w dowolnym języku (wymagane jest napisanie prostego skryptu na Linuxa);
- Znajomość SQL (może to być PostgreSQL, MySQL);
- Prawo jazdy kat.B;
- Doświadczenie w obsłudze klienta;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o B2B;
- 4 tygodnie urlopu;
- Wybór laptopa i systemu operacyjnego (Macbook, Linux lub Windows);
- Premie wypłacane 2x w roku w oparciu o zysk firmy;
- Wielokulturowe środowisko pracy.