Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- weryfikowanie dokumentacji dostawców oraz jej korygowanie,
- analiza szkód i roszczeń w procesie wstępnego fakturowania,
- sporządzanie na bieżąco raportów odnośnie korekt i roszczeń,
- w przypadku eskalacji problemu praca przy systemie ticketowym,
- uczestnictwo we wdrażaniu procedur, metod oraz narzędzi wspierających proces Freight-Audit-Payment (FAP),
- dbałość o spójność wniosków o tworzenie oraz modyfikację danych w bazach danych.
Oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość Microsoft Excel,
- styczność ze środowiskiem Microsoft oraz SQL,
- doświadczenie w branży związanej z logistyką oraz transportem,
- przynajmniej dwa lata doświadczenia powiązane z analityką oraz logistyką.
- język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikacje (min. B2).
Oferujemy:
- pracę w systemie hybrydowym z biurem w Katowicach, po okresie wdrożenia,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- opiekę medyczną oraz ubezpieczenie,
- liczne szkolenia wdrażające,
- bonusy okolicznościowe,
- kartę multisport,
- umowę o pracę.
Mile widziane:
- doświadczenie spedytorskie,
- znajomość systemu Jira, bądź SAP,
- wykształcenie z zakresu logistyki, lub transportu.