2017-04-23 14:18

Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej, lidera w swojej branży szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Administrator CRM - SFDCKatowice

Zakres obowiązków:

  • Bieżące utrzymanie systemu CRM (SFDC)
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania aplikacji
  • Wsparcie użytkowników; prowadzenie szkoleń
  • Udział w projektach rozwoju systemu CRM

Od kandydata oczekujemy:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / administracji środowiskiem CRM
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Bardzo dobra znajomość excel i manipulacji danymi
  • Doświadczenie z zarządzaniem danymi
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego
  • Komunikatywność
  • Samodzielność
  • Chęć nauki

Mile widziane:

  • Znajomość systemu SFDC; doświadczenie w konfiguracji i integracji
  • Umiejętność programowania w .NET i Java
  • Doświadczenie z Salesforce.com Apex, VisualForce MVC, VFForce.com Migration Tool
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Pieniądze to nie wszystko. Co sprawia, że czujemy się szczęśliwi w pracy?
Rekrutacja IT do startupów – 5 najczęstszych błędów
Jak wykorzystać wyszukiwarkę największego giganta w internecie do prowadzenia rekrutacji IT
Rekrutacja IT na próbę – dlaczego warto sprawdzić się podczas symulowanej rozmowy kwalifikacyjnej
Kto najczęściej zmienia pracę w Twojej firmie?
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!