2016-11-26 14:18

Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej, lidera w swojej branży szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Administrator CRM - SFDCKatowice

Zakres obowiązków:

  • Bieżące utrzymanie systemu CRM (SFDC)
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania aplikacji
  • Wsparcie użytkowników; prowadzenie szkoleń
  • Udział w projektach rozwoju systemu CRM

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / administracji środowiskiem CRM
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Bardzo dobra znajomość excel i manipulacji danymi
  • Doświadczenie z zarządzaniem danymi
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego
  • Komunikatywność
  • Samodzielność
  • Chęć nauki

Dodatkowe atuty:

  • Znajomość systemu SFDC; doświadczenie w konfiguracji i integracji
  • Umiejętność programowania w .NET i Java
  • Doświadczenie z Salesforce.com Apex, VisualForce MVC, VFForce.com Migration Tool
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Jak zbudować markę dobrego pracodawcy? (część I)
Jak rozpoznać, że rozmowa o pracę raczej nie zakończy się sukcesem
5 powodów, dla których warto szukać pracy z rekruterem IT
Powody dla których warto zlecać projekty rekrutacyjne „na zewnątrz”
Czas na zmianę pracy!
Zobacz podobne oferty pracy