Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Bieżące utrzymanie systemu CRM (SFDC)
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania aplikacji
- Wsparcie użytkowników; prowadzenie szkoleń
- Udział w projektach rozwoju systemu CRM
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / administracji środowiskiem CRM
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Bardzo dobra znajomość excel i manipulacji danymi
- Doświadczenie z zarządzaniem danymi
- Bardzo dobra znajomość angielskiego
- Komunikatywność
- Samodzielność
- Chęć nauki
Dodatkowe atuty:
- Znajomość systemu SFDC; doświadczenie w konfiguracji i integracji
- Umiejętność programowania w .NET i Java
- Doświadczenie z Salesforce.com Apex, VisualForce MVC, VFForce.com Migration Tool