Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Planowanie i koordynowanie prac zespołów projektowych,
- Ocena pracochłonności prac oraz tworzenie ich harmonogramu,
- Nadzorowanie terminowej realizacji harmonogramu oraz weryfikowanie postępów prac i poprawności wykonywania zadań,
- Przygotowanie i aktualizacje dokumentacji projektowej,
- Koordynowanie komunikacji wewnętrznej i komunikacji z klientem,
- Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem,
- Nadzór nad budżetem projektów,
- Współpraca i komunikacja z Klientami, PMO i Zarządem firmy,
- Rozwijanie wiedzy produktowej z zakresu systemów informatycznych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe biznesowe/elektroniczne lub techniczne,
- 3-5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w konsultingu i/lub w sektorze IT),
- Znajomość metodyk zarządzania projektami,
- Wiedza z zakresu tworzenia i wdrażania oprogramowania,
- Świetna znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Project, Excel i Power Point,
- Doskonała znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i piśmie),
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, sumienność i odpowiedzialność,
- Asertywność, umiejętności negocjacyjne,
- Chęć podejmowania nowych wyzwań i wszechstronnego rozwoju,
- Pozytywne nastawienie i motywacja.
Proponujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Elastyczne godziny pracy,
- Opieka medyczna dla pracownika i jego najbliższej rodziny,
- Pakiet MultiSport,
- Dodatkowe ubezpieczenie NNW.
Mile widziane:
- Szkolenie z zakresu zarządzania projektami,
- Certyfikacja z metodyk zarządzania projektami(PMI, PRINCE2, AgilePM).