Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników dotyczących działania aplikacji oraz modyfikacje danych w bazie;
- Tworzenie zapytań do baz danych (SQL) - tworzenie raportów oraz rozwiązań dedykowanych w oparciu o wymagania Klienta;
- Obsługa systemu zgłoszeniowego - Jira Service Desk w ramach drugiej linii wsparcia;
- Raportowanie wykonanych prac;
- Współpraca z innymi działami w firmie.
Oczekiwania:
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia komercyjnego;
- Znajomość SQL i PL/SQL;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Determinacja w realizacji wyznaczonych celów;
- Chęć ciągłego rozwoju i pogłębiania wiedzy;
- Umiejętność analitycznego myślenia.
Oferujemy:
- Stałą współpracę w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
- Możliwość częściowej pracy zdalnej;
- Pracę w godzinach 8-16;
- Opiekę medyczną;
- Kartę Multisport;
- Dofinansowanie szkoleń.
Dodatkowe atuty:
- Podstawowa znajomość Java lub C#