Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Znajomość grupy docelowej: Śledzenie trendów na rynku i w kanałach dystrybucji w celu dostosowania strategii marketingowych.
- Tworzenie treści i przekazów: Nawiązywanie kontaktu z grupą docelową klienta.
- Współtworzenie nowych materiałów sprzedażowych i marketingowych poprzez zgłębianie wiedzy na temat produktów i rozwiązań klienta.
- Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie kampaniami marketingowymi dostosowanymi do określonych celów sprzedażowych i marketingowych. *Obejmuje to doświadczenie w tworzeniu programów generowania popytu opartych na metrykach i harmonogramie.
- Analiza postępów w realizacji celów kampanii i raportowanie zwrotu z inwestycji.
- Planowanie, zarządzanie i realizacja wydarzeń marketingowych.
- Pełnienie funkcji kontaktu marketingowego w zespołach międzydziałowych dla różnych projektów i inicjatyw.
- Reprezentowanie, komunikowanie i promowanie marki oraz wytycznych marketingowych.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w branży High Tech (wymagane)
- Doświadczenie w marketingu branżowym (Rząd, Wojsko, Krytyczna *Infrastruktura).
- Doświadczenie w sektorze publicznym lub regulowanym będzie dodatkowym atutem, lub pokaż nam swoje zaangażowanie i doświadczenie w skutecznym docieraniu do grupy docelowej.
- Umiejętność nawiązywania trwałych relacji, współpracy i udzielania pomocy innym w razie potrzeby.
- Dyplom licencjacki związany z dziedziną plus minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w marketingu technologicznym lub marketingu B2B/B2G.
- Doświadczenie w marketingu branżowym, terenowym, kanałowym lub kampaniach.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne (preferowane umiejętności wielojęzyczne - polski i angielski to konieczność)
Firma oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Pakiet medyczny (Medicover)
- Karta Multisport
- Elastyczne godziny pracy
- Świeże owoce i warzywa dwa razy w tygodniu
- Wydarzenia integracyjne
- Brak dress-code'u