Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Realizacja projektów wdrożeniowych w oparciu o platformę ServiceNow
- Wsparcie techniczne w procesie analizy wymagań biznesowych i funkcjonalnych
- Udział w tworzeniu specyfikacji technicznej, dokumentacji powdrożeniowej, procedur i instrukcji dla użytkowników
- Projektowanie, implementacja i konfiguracja platformy ServiceNow
- Wsparcie techniczne w integracji platformy ServiceNow z systemami zewnętrznymi
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji technicznych, warsztatów i szkoleń
- Udział w rozwoju i wsparciu platformy
- Ścisła współpraca w zespole projektowym
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość platformy ServiceNow
- Minimum 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu i/lub utrzymywaniu platformy ServiceNow
- Praktyczna znajomość JavaScript, SQL, HTML/CSS lub innych języków programowania (np. C#, .NET)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę z dokumentacją techniczną
- Umiejętność pracy w zespole projektowym
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podejmowania wyzwań
Proponujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość poznania nowoczesnych trendów i technologii na rynku IT
- Możliwość rozwoju zawodowego, osobistego, społecznego, uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- Benefity pozapłacowe (opieka medyczna LUX MED, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie, lekcje języka angielskiego), imprezy integracyjne i inne dodatki
Mile widziane:
- Posiadanie certyfikatów ServiceNow
- Znajomość zagadnień związanych z integracją systemów za pomocą Web Service, REST API
- Znajomość SoupUI
- Posiadanie certyfikatu ITIL Foundation (lub wyższego)
- Doświadczenie w procesach migracji danych