Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Praca na I i II linii wsparcia.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem u użytkowników.
- Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz aplikacji systemowych.
- Współpraca z zespołem programistów.
- Telefoniczny kontakt z klientem.
- Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników (TeamViewer).
Wymagania:
- Rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Umiejętność dokumentowania incydentów serwisowych - budowanie bazy wiedzy i korzystanie z niej.
- Dobra znajomość systemu Windows.
- Znajomość funkcjonowania programów sieciowych - jak działa relacja pomiędzy klientem a serwisem i bazą danych.
Firma oferuje:
- Długofalową współpracę.
- Możliwość zdobywania wiedzy od doświadczonych programistów.
Dodatkowe atuty:
- Wykształcenie kierunkowe.
- Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych PostgreSQL / MS SQL.