Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Projektowaniem przebiegu rozgrywki, zdarzeń, rozmieszczanie wrogów itp.
- Projektowaniem i tworzeniem poziomów (white boxing) w celu zdefiniowania rozgrywki
- Pracą iteracyjną w celu uzyskania jak najlepszej jakości rozgrywki
- Balansowaniem gameplay'u na mapie - czyli ilość i rodzaju jednostek, konstrukcji terenu, - rozmieszczeniem dodatkowych mechanik na podstawie własnej wiedzy oraz feedbacku
Wymagania:
- Ukończonego przynajmniej jednego projektu komercyjnego na PC lub konsole Xbox/PlayStation
- Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku Level Designer lub podobnym
- Sumiennego podejścia do wykonywanych zadań
- Umiejętności wcielania w życie nie tylko swoich pomysłów
- Podstawowego wyczucia przestrzeni i kompozycji
- Kreatywności
- Projektowania i balansowania poziomów w grach z kamerą "top down view"
- Dobrej znajomości Unity i procesu produkcyjnego gier
- Umiejętności pracy w zespole
- Doprowadzania zadania do końca
- Samodzielności, umiejętnej organizacji swojej pracy
- Zapału do gamedevu
- Znajomości j. angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
Proponujemy:
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
- Dowolna forma współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa o dzieło, umowa zlecenie)
- Możliwa całkowita praca zdalna lub w jednym z naszych biur (Warszawa lub Rzeszów)
- Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a *Twój feedback będzie wartościowy
- Elastyczny czas pracy z core hours 11-16
- Kraftową kawę i świeże owoce w biurze
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w Level Art
- Doświadczenie jako Game Designer
- Doświadczenie w Narrative Design