Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- rejestracja zgłoszeń telefonicznych i mailowych w systemie
- rozwiązywanie problemów użytkowników dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego za pomocą narzędzi zdalnej pomocy
- konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- eskalacja zgłoszeń do administratorów
- Praca stacjonarna z biura
Wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- dobra znajomość sprzętu komputerowego (instalacja, konfiguracja, diagnozowanie usterek)
- znajomość klienckich systemów operacyjnych
- Microsoft (Windows 10/11) oraz pakietu MS Office, Microsoft 365 na poziomie umożliwiającym sprawne diagnozowanie i usuwanie usterek.
- znajomość podstaw działania sieci LAN/WAN/WIFI
- podstawowa znajomość Active Directory i Microsoft 365
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz szybkiego uczenia się
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
- prawo jazdy kat. B
Proponujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- szkolenia i pakiet medyczny
- przyjazne środowisko pracy