Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Rejestrowanie i obsługa zleceń serwisowych
- Instalacja, wydania oraz przyjęcia, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
- Zapewnienie I linii wsparcia dla klientów firmy w zakresie napraw sprzętu komputerowego
- Umiejętność analizowania dokumentacji technicznej
- Kontakty z dostawcami sprzętu i oprogramowania IT
Oczekiwania:
- Znajomości sprzętu komputerowego (np.: Dell, HP, Lenovo)
- Zdobywania i poszerzania wiedzy w zakresie sprzętu komputerowego
- Wykształcenia technicznego
- Znajomości języka angielskiego (umiejętność czytania i rozumienia opisów technicznych)
- Prawo jazdy kat. B.
Proponujemy:
- Umowę o pracę lub Umowę zlecenie
- Niezbędne narzędzia pracy
- Samodzielność w działaniu
- Możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego w ciekawej branży