Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Kompleksowe zarządzanie zespołem Operations IT
- Zapewnienie kompleksowej usługi wsparcia IT dla Klienta
- Zapewnienie niezbędnych kompetencji, zasobów do realizacji usługi wsparcia, dodatkowych projektów IT realizowanych przez zespół Operations
- Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów i poziomu efektywności poszczególnych zespołów Operations
- Odpowiedzialność za terminową realizację harmonogramu prac w obszarze Operations
- Aktywna współpraca z Quality Assurance w celu budowania oraz usprawniania istniejących procesów biznesowych
- Koordynacja współpracy z klientem, innymi zespołami w ramach organizacji oraz zewnętrznymi dostawcami usług w celu realizacji harmonogramów i założeń współpracy z Klientem
- Przygotowywanie jakościowych analiz w kontekście świadczonych usług oraz ich prezentacja wraz z wnioskami
- Proaktywność w działaniach związanych z podniesieniem jakości i poziomu usług IT
- Wsparcie audytów wewnętrznych i zewnętrznych
- Realizowanie innych zadań wskazanych przez przełożonego.
Wymagania:
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze Operations IT ; Service Desk , SSC na pozycji liderskiej
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Szeroka wiedza z obszaru technologii oraz nowoczesnych rozwiązań IT dla Service Desk i funkcji wsparcia technologicznego, potwierdzona odpowiednimi certyfikatami
- Doświadczenie w pracy na KPI oraz nastawienie na realizację założeń SLA
- Umiejętność definiowania i ustalania przyczyn problemu, generowania rozwiązań i wyboru rozwiązania, wdrożenia rozwiązania
- Praktyczna wiedza i doświadczenie w obszarze Customer Experience
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych, efektywnych relacji w Klientem
- Umiejętność koordynowania projektów wdrożeniowych
Proponujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenia w oparciu o umowę o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym i dynamicznym zespole
- Opiekę zdrowotną, ubezpieczenie grupowe
- NAIS (również karta Multisport)
- Świeże owoce dostępne w biurze