Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- obsługa kampanii PPC w systemie reklamowym Google
- optymalizowanie prowadzonych kampanii
- miesięczne raportowanie wyników
- nowe pomysły = nowe budżety
Oczekiwania:
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google - cel leady B2B
- znajomość GTM, GSC, GA4
- aktywna komunikacja w języku polskim
- nastawienie na szukanie rozwiązań i nowych pomysłów
Firma oferuje:
- współpracę i budżet, który rośnie wraz z dobrymi efektami
- nie zawracamy Ci głowy, kiedy nie trzeba
- wynagrodzenie będące procentem od miesięcznego budżetu (płacimy z góry, nie musisz kredytować kampanii)