Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie wysokiej jakości animacji postaci i enviro do naszych gier
- Prototypowanie animacji zarówno od strony artystycznej, jak i technicznej
- Tworzenie rigów postaci oraz elementów enviro
- Animowanie elementów UI
- Motion Design i implementacja systemu animacji w Unity
- Współpraca z Designem, Artem i Developerami
- Feedbackowanie pracy zewnętrznych animatorów
Oczekiwania:
- Doświadczenie w branży gamingowej
- 2+ doświadczenia w przygotowywaniu animacji postaci i obiektów do przynajmniej jednego ukończonego projektu komercyjnego
- Bardzo dobra znajomość Maya (ewentualnie Blendera)
- Znajomość zasad animacji oraz ich skutecznego wykorzystania w przedstawionym demo reelu
- Znajomość Unity pozwalająca na samodzielne konfigurowanie animacji w silniku gry
- Wyczulenie na kompozycję i oddanie ruchu
- Przywiązanie do szczegółów i konsekwencji w wykonaniu
- Doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu animacji
- Umiejętność tworzenia animacji oddających charakter danej postaci
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, umiejętna organizacja swojej pracy
- Zapał do gamedevu
- Sumienne podejście do wykonywanych zadań
- Znajomość j. angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
Firma oferuje:
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności - otwarty budżet
- Dowolna forma współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa o dzieło, umowa zlecenie)
- Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a Twój feedback będzie wartościowy
- Biuro w centrum Warszawy - docelowo praca w Warszawie, obecnie praca zdalna
- Elastyczny czas pracy z core hours 11-16
- Kraftową kawę i świeże owoce w biurze
Dodatkowe atuty:
- Znajomość systemu kontroli wersji Git
- Umiejętność rysowania postaci w różnych pozach
- Umiejętności i wiedza z zakresu reżyserii i pracy kamery