Praca Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

Charakterystyka stanowiska

Osoba na tym stanowisku odpowiada za dostarczanie wszelkiej pomocy technicznej klientom danej firmy. Dodatkowo rozwiązuje wszystkie problemy związane bezpośrednio ze sprzętem czy oprogramowaniem a także przekazuje inne problemy do wyższych działów wsparcia.

Wymagania

Inżynier musi wykazać się wykształceniem wyższym kierunkowym (technicznym). Ważną kwestią dla pracodawcy jest posiadanie paktycznej znajomości w zakresie konfiguracji seci (LAN, WAN, TCP/IP, FTP, SSH, SFTP itp) ale także zdobyta wiedza na temat systemów operacyjnych typu Linux/UNIX. Dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych: angielskiego oraz niemieckiego. Oprócz tego wymaga się od kandydata umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia.

Warunki pracy

Miejscem wykonywania pacy może być wyzaczona pracownia lub ganibet w siedzibie firmy.

Możliwości zatrudnienia

Główną branżą oferującą miejsca pracy są polskie jak i zagraniczne branże IT.

Warunki finansowe

Wysokość wynagrodzenia zależy od umiejętności inżyniera takż od miejsca pracy i pozycji danej firmy.