Stanowisko Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

Praca Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

Charakterystyka stanowiska

Osoba na tym stanowisku odpowiada za dostarczanie wszelkiej pomocy technicznej klientom danej firmy. Dodatkowo rozwiązuje wszystkie problemy związane bezpośrednio ze sprzętem czy oprogramowaniem a także przekazuje inne problemy do wyższych działów wsparcia.

Wymagania

Inżynier musi wykazać się wykształceniem wyższym kierunkowym (technicznym). Ważną kwestią dla pracodawcy jest posiadanie paktycznej znajomości w zakresie konfiguracji seci (LAN, WAN, TCP/IP, FTP, SSH, SFTP itp) ale także zdobyta wiedza na temat systemów operacyjnych typu Linux/UNIX. Dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych: angielskiego oraz niemieckiego. Oprócz tego wymaga się od kandydata umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia.

Warunki pracy

Miejscem wykonywania pacy może być wyzaczona pracownia lub ganibet w siedzibie firmy.

Możliwości zatrudnienia

Główną branżą oferującą miejsca pracy są polskie jak i zagraniczne branże IT.

Warunki finansowe

Wysokość wynagrodzenia zależy od umiejętności inżyniera takż od miejsca pracy i pozycji danej firmy.

1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!