Charakterystyka stanowiska
Jest to pracownik wsparcia technicznego sprzedaży. Głównie zajmuje się produktami wysoko zaawansowanymi technologicznie oraz naukowo. We współpracy z klientami przede wszystkim doradza w jaki sposób wykorzystywać dany produkt lub usługę, by było to jak najbardziej korzystne w zyskach. Oprócz tego dba o pozyskiwanie nowych klientów jednocześnie budując z nimi długotrwałe relacje. Dodatkowo rozwija rynek odbiorców na danym obszarze, zajmuje się projektowaniem ofert lub rozwiązań techniczno-cenowych. Prowadzi także doradztwo techniczne oraz wszelkie negocjacje handlowe.
Wymagania
Warunkiem koniecznym do spełnienia jest posiadanie wykształcenia wyższego technicznego. Brane są pod uwagę wydziały mechaniczno-technologiczne, ekonomiczno-zarządzcze lub architektoniczne. Bardzo istotne jest również zdobyte doświadczenie kandydata. Preferowane jest doświadczenie w sprzedaży urządzeń technicznych (obszar B2B) i pracy z klientem. Dodatkowo powinien znać obsługę komputera, biegle posługiwać się językiem angielskim ale także posiadać prawo jazdy kategorii B. Atutem będzie na pewno komunikatywność, dynamizm działania a także odporność na stres i swoboda w relacjach z klientami.
Warunki pracy
Praca wykonywana jest w biurze siedziby firmy w której kandydat jest zatrudniony ale także w terenie (służbowe wyjazdy).
Możliwości zatrudnienia
Oferentami tego stanowiska głównie mogą być firmy, zakłady produkcyjne czy hurtownie. Branże, które mogą być brane pod uwagę podczas szukania zatrudnienia to na pewno branże budowlane, branża IT czy branża przemysłowa.
Warunki finansowe
Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od doświadczenia pracownika ale także od pozycji firmy na rynku.