Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Wdrażanie central VoIP
- Zarządzanie i rozwój korporacyjnych central IP, sieci VoIP i call center
- Wdrażanie systemu u klientów biznesowych
- Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi rozwiązań dla klientów i partnerów biznesowych
- Rozwiązywanie problemów i wsparcie klienta, usuwanie błędów, monitorowanie, dostrajanie wydajności
- Przygotowywanie projektów technicznych rozwiązań wysokiego poziomu dla klientów
- Przekazywanie informacji zwrotnych i wymagań klienta zespołowi programistów
Oczekiwania:
- Doświadczenie i znajomość zagadnień związanych z VoIP
- Doświadczenie w pracy z systemem operacyjnym Linux
- Znajomość protokołów sieciowych
- Prawo jazdy kat.B
- Język polski (ojczysty) i język angielski
Proponujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
- 4 tygodnie urlopu
- Wybór laptopa i systemu operacyjnego (Macbook, Linux lub Windows)
- Premie wypłacane 2x w roku w oparciu o zysk firmy
- Wielokulturowe środowisko pracy
- Płatne dni chorobowe
- Dofinansowanie do sportu i kultury
- Elastyczne godziny pracy
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w lekkim programowaniu lub skryptowaniu
- Doświadczenie w telekomunikacji lub centrach kontaktowych