Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Wsparcie techniczne dla klientów poprzez zdalny pulpit w ramach oprogramowania pomiarowego
- Wykonywanie pomiarów na życzenie na maszynie CMM, skanerze, ramieniu pomiarowym
- Organizowanie sesji szkoleniowych u Klientów
- Naprawy i przeglądy okresowe maszyn pomiarowych CMM bezpośrednio u Klienta
- Kalibracje maszyn pomiarowych CMM bezpośrednio u Klienta
- Prowadzenie szkoleń w Centrum DEMO oraz u Klienta na miejscu
- Nadzór nad zapytaniami pochodzącymi od Klientów i raportowanie pracy w systemie CRM
Wymagania:
- Ogólna znajomość branży
- Wykształcenie techniczne (średnie lub wyższe)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu
- Umiejętność pracy w międzynarodowym, zróżnicowanym zespole
- Umiejętność pracy w zespole jak również pracy na samodzielnym stanowisku
- Dobrze rozwinięte kompetencje interpersonalne, umiejętności komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Gotowość do pracy wyjazdowej, dyspozycyjność i praktyka w prowadzeniu samochodu
Proponujemy:
- Ciekawą pracę w stabilnej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o UoP bądź kontrakt B2B
- Płatne dni urlopowe na B2B
- Opieka medyczna - Luxmed
- Wszystkie potrzebne pracy
- Profesjonalną ofertę szkoleń gwarantującą rozwój osobisty i zawodowy
- Dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań biznesowych