Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie algorytmów uczenia maszynowego w zastosowaniach do projektowania gier komputerowych
- Nadzór nad implementacją algorytmów, przeprowadzaniem eksperymentów obliczeniowych, testowaniem wydajności, analizą wyników
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe w dyscyplinie informatyki lub podobnej, najlepiej ze specjalizacją w obszarze uczenia maszynowego
- Sumienne podejście do wykonywanych zadań
- Dobra znajomość C# i Python-a
- Samodzielność, umiejętność organizacji swojej pracy
- Naukowe podejście do rozwiązywania problemów
Oferujemy:
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności (otwarty budżet)
- Dowolna forma współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa o dzieło, umowa zlecenie)
- Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a Twój feedback będzie wartościowy
- Biuro w centrum Warszawy lub w centrum Rzeszowa, obecnie praca zdalna
- Elastyczny czas pracy z core hours 11-16
- Kraftową kawę i świeże owoce w biurze
Dodatkowe atuty:
- Uczestnictwo w przynajmniej jednym projekcie naukowym dotyczącym uczenia maszynowego
- Studia doktoranckie ukończone bądź w trakcie
- Znajomość silnika Unity