CASE STUDY:
Jak podążać za zmieniającymi się wymaganiami co do stanowiska?
Z tego Case Study dowiesz się:
- Kim jest nasz Klient?
- Jaki był problem, który mieliśmy rozwiązać?
- Jak wyglądał proces rekrutacji?
- Jaki był efekt dla naszego Klienta
Kim jest nasz Klient?
HL Tech, współpracujący z brytyjskim gigantem finansowym Hargreaves Lansdown, jest centrum technologicznym specjalizującym się w rozwoju oprogramowania i wspieraniu transformacji cyfrowej. Ich misja to tworzenie bezpiecznego oprogramowania ułatwiającego inwestorom operacje finansowe. Promują innowacyjne technologie w usługach finansowych, skupiając się na potrzebach klientów, najlepszych praktykach, jakości i dobrym designie. HL Tech kultywuje kulturę innowacji, dzielenia się wiedzą i ciągłej nauki. Wartości firmy to skupienie na kliencie, zaangażowanie, uczciwość, prostota i nieustanny rozwój.
Jaki był problem, który mieliśmy rozwiązać?
Nasz Klient miał potrzebę znalezienia osoby na stanowisko Senior QA Engineera. Była to nowa rola w organizacji. W trakcie całego procesu, wymagania wobec stanowiska były aktualizowane i dostosowywane do zmieniających się realiów biznesowych. Ze względu na wysoki poziom oczekiwań dotyczących wiedzy technicznej, znalezienie Kandydata dysponującego odpowiednim zapleczem było dużym wyzwaniem.
Jak wyglądał proces rekrutacji
Proces rekrutacyjny po stronie HL Tech składał się zaledwie z dwóch spotkań. Jednym z nich była rozmowa techniczna, drugim – rozmowa miękka, HR-owa. Najczęściej jednak kandydaci nie przechodzili już pierwszego etapu. Bardzo często informacje zawarte w CV nie miały pokrycia w rzeczywistych kompetencjach. W tej sytuacji zdecydowano się na wsparcie procesu przez Agencję Rekrutacyjną TeamQuest.
Od początku postawiliśmy w tej współpracy na bardzo mocny, bezpośredni kontakt zarówno z zespołem HR, jak i menedżerem, który był odpowiedzialny za kwestie techniczne. Dzięki temu udało się na bieżąco modyfikować profil poszukiwanych kandydatów do zmieniających się warunków – zarówno pod kątem doprecyzowania oczekiwań, jak i budżetu.
Jak podkreśla Klient, ze strony konsultantów TeamQuest widać było bardzo duże zaangażowanie w proces i mocny nacisk na zapełnienie wakatu odpowiednim kandydatem. Zarówno Team Leader, jak i Rekruterka prowadząca nieustannie badali potrzeby Klienta, a w przypadku braku powodzenia, ponawiali kontakt z osobą odpowiedzialną po stronie HL Tech.
Kluczem do zamknięcia procesu, było bieżące modyfikowanie wymagań związane ze zmianami, jakim podlegały oczekiwania wobec nowego pracownika. Zatrudniona osoba nie wchodziła w gotową strukturę, a w bardzo płynnie zmieniające się oczekiwania.
3 najważniejsze powody dlaczego warto zlecić nam proces rekrutacyjny
Success Fee
Płacisz tylko, jeśli podpiszesz umowęz naszym Kandydatem.
Gwarancja
W przypadku odejścia pracownika, powtarzamy proces.
Brak wyłączności
Możesz zamykać proces kandydatami z innych źródeł
Efekt dla klienta
Finalnie, po dziesięciu miesiącach poszukiwań udało się znaleźć bardzo dobrego Kandydata, który podjął pracę. Pozwoliło to na uruchomienie nowych procesów testowania oprogramowania.
- Chciałam podziękować Magdzie za zaangażowanie i nie poddawanie się. Pomimo, że trwało to tak długo, finalnie udało się znaleźć odpowiedniego kandydata.