2017-07-20 14:54

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, świadczącej usługi transportowe i spedycyjne na terenie kraju i całej Unii Europejskiej. Poszukujemy samodzielnych kandydatów na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Home Office - SpedytorZielona Góra

Zakres obowiązków:

  • Organizacja i nadzorowanie przewozów całopojazdowych lub drobnicowych na terenie kraju oraz całej Unii Europejskiej,
  • Budowanie portfela potencjalnych klientów,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • Kompleksową obsługę Klienta w przewozach międzynarodowych i krajowych:
    • przygotowanie kalkulacji cenowej,
    • negocjacja cen,
    • ustalania warunków przeprowadzania transportu,
    • przygotowywanie dokumentacji przewozowej,
    • koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów,
    • dbałość o terminowość.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata),
  • Znajomość rynku transportowego,
  • Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne oraz swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami i przewoźnikami,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość drugiego języka europejskiego będzie dodatkowym atutem,
  • Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel, Word),
  • Dobra znajomość regulacji prawnych dot. spedycji.

Proponujemy:

  • Zatrudnienie w trybie Home Office w oparciu o umowę o pracę,
  • Stanowisko z perspektywą rozwoju zawodowego,
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon służbowy, laptop itp.),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w ramach wykonywanych obowiązków,
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Czego nie robić po otrzymaniu wypowiedzenia?
Po czym poznać dobrego pracodawcę IT?
Kilka prostych sposobów, aby poczuć się szczęśliwym w pracy
IT dream team czyli jak stworzyć dobry zespół technologiczny
Bieg z przeszkodami, czyli co utrudnia kobietom karierę w IT
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!