Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Zapewnienie wsparcia dla Klientów na pierwszej i drugiej linii wsparcia dla wszystkich usług IT
- Zapewnienie wsparcia IT, w tym naprawa problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputera stacjonarnego / laptopa / urządzenia mobilnego oraz błędów i zgłoszeń serwisowych (zapytania, instalacje, przeniesienia, dodania i zmiany)
- Obsługa systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
- Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej
- Sugerowanie pomysłów na ciągłe doskonalenie, które można rozszerzyć na szerszy zespół
- Praca 24/7 (stałe 3 zmiany od poniedziałku do piątku, support w weekendy w zależności od grafiku)
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min. B2/C1) oraz angielskiego
- Doświadczenie w środowisku wsparcia technicznego, call center lub help desk lub chęć nauczenia
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z serwerowymi i stacjonarnymi systemami operacyjnymi Microsoft
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem (np.: błędy, konfiguracje drukarek, w tym ponowne instalowanie sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows)
- Pakiety antywirusowe dla przedsiębiorstw (Webroot Secure Anywhere Business Endpoint Protection)
- Technologie tworzenia kopii zapasowych (np. Datto)
- Znajomość najlepszych praktyk ITIL
Firma oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjna pensja
- Pakiet świadczeń:
- opieka medyczna
- karta Multisport
- ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do języka angielskiego
- Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, branżowe, międzynarodowe
- Certyfikacja umiejętności - opłacana przez firmę
- Możliwości rozwoju zawodowego na stanowiska eksperckie, seniorskie, III linię wsparcia
- Doświadczenie w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu