Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- tworzenie i optymalizacja kampanii PPC, w szczególności: **Search, Shopping i Display Network
- zarządzanie kontem Google Merchant Center
- automatyzacja działań bazująca na skryptach (Google Ads) oraz rozwiązaniach API
- analityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracę firmy
- monitorowanie i raportowanie dotyczące widoczności serwisów i konkurencji
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy bezpośredniej nad kampaniami PPC
- bardzo dobra znajomość narzędzi Google (Ads Editor, Analytics, Search Console)
- znajomość branży eCommerce i rynku marketingu online
- znajomość BigQuery oraz biegła praca z MS Excel
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Firma oferuje:
- zatrudnienie na B2B/ UoP
- szkolenia
- kartę Multisport, opieka medyczna, kartę MyBenefit
- premia roczna
- zgrany zespół