2017-05-21 11:43

Dla naszego Klienta, firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu rozwiązań controllingowych szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Administrator/ Konsultant techniczny (środowisko Microsoft)Wrocław

Realizowane zadania:

  • Instalowanie u klienta oprogramowania własnego oraz firmy Microsoft
  • Konfiguracja u klienta środowiska sprzętowo programistycznego
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu Microsoft SQL Server i Microsoft Analysis Services
  • Rozwiązywanie bieżących problemów podczas bezpośrednich kontaktów w klientami

Wymagania:

  • Znajomość problemów administracji i konfiguracji: Windows Server, IIS,Domeny, Active Directory
  • Znajomość Microsoft SQL Server
  • Znajomość Microsoft Analysis Services
  • Znajomość DTS, SSIS
  • Znajomość technologii wirtualizacji środowisk serwerowych
  • Znajomość zagadnień sieciowych
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego, przynajmniej na poziomie czytania dokumentacji technicznej

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne ubezpieczenie grupowe

Dodatkowe atuty:

  • Znajomość języka T-SQL
  • Doświadczenie w pracy z dużymi bazami danych - umiejętność skalowanie maszyny serwera pod konkretną wielkość bazy danych MS SQL
  • MS Exchange
  • MS Reporting Services
  • Prawo jazdy
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność
  • Wielozadaniowość
  • Samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Odpowiedzialność, dokładność, rzetelność
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Jak rozpoznać, że rozmowa o pracę raczej nie zakończy się sukcesem
Osiem myśli, o których myślisz pierwszego dnia w pracy
3 typy szefów, z którymi nikt nie chce pracować
Powszechne błędy w procesach rekrutacyjnych
Najbardziej irytujące praktyki rekruterów agencji doradztwa personalnego IT
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!