Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Analiza i modelowanie procesów biznesowych w branży Telco
- Zbieranie, dokumentowanie i zarządzanie wymaganiami systemowymi i biznesowymi
- Współpraca z zespołem deweloperskim i produktowym w celu dostarczania efektywnych rozwiązań
- Tworzenie dokumentacji analitycznej, specyfikacji wymagań oraz diagramów procesowych
- Wsparcie zespołu testowego w definiowaniu przypadków testowych
- Uczestnictwo w spotkaniach projektowych i warsztatach z interesariuszami
- Monitorowanie zmian w systemach Telco oraz ocena ich wpływu na procesy biznesowe
- Wsparcie w procesie wdrażania nowych rozwiązań i optymalizacji istniejących systemów
Wymagania:
- Min. 3-5 lat doświadczenia na stanowisku Analityka IT, preferowane w sektorze telekomunikacyjnym
- Znajomość procesów biznesowych i technologicznych w branży Telco np. BSS, OSS, CRM, billing, provisioning
- Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych (BPMN, UML) oraz tworzeniu dokumentacji analitycznej
- Umiejętność zbierania, analizowania i dokumentowania wymagań biznesowych i systemowych
- Znajomość SQL i podstawowa umiejętność pracy z bazami danych
- Doświadczenie w pracy w metodykach Agile/Scrum oraz Waterfall
- Znajomość narzędzi analitycznych np. Enterprise Architect, Jira, Confluence
- Umiejętność pracy z interesariuszami oraz przekładania potrzeb biznesowych na wymagania techniczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i tworzenie dokumentacji
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę b2b
- Pracę hybrydową (4 dni pracy zdalnej+1 dzień pracy w biurze klienta w Warszawie)
- Udział w interesujących projektach