Tasks:
- Udział we wdrażaniu rozwiązania Comarch Service Desk
- Świadczenie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla systemów Comarch Fault Management oraz Comarch Service Desk
- Administracja systemami Comarch Fault Management i Comarch Service Desk
- Wprowadzanie usprawnień i optymalizacji w systemach Comarch Fault Management oraz Comarch Service Desk
- Współpraca z dostawcą rozwiązań Comarch - w zakresie bieżącego utrzymania platform oraz ich cyklu życia (CR-y, aktualizacje)
- Udział w utrzymaniu grupy systemów NMS/OSS
- Dyżur telefoniczny. Świadczenie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii w trybie 24/7.
Job requirements:
- Wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja lub pokrewne)
- Doświadczenie w administracji, utrzymaniu i rozwoju systemów IT
- Minimum 2 lata doświadczenia w rozwiązaniach OSS, znajomość Comarch OSS będzie dodatkowym atutem
- Znajomość nowoczesnych architektur systemów IT
- Znajomość systemu Linux w zastosowaniach serwerowych
- Zrozumienie zagadnień wirtualizacji i konteneryzacji (Kubernetes, KVM, Docker)
- Znajomość technologii bazodanowych (PostgreSQL, MySQL, Oracle)
- Znajomość systemów ITSM, takich jak Comarch ServiceDesk, JIRA, GLPI
- Znajomość zasad działania sieci telekomunikacyjnych, w tym protokołu SNMP
- Znajomość innych systemów zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi (NMS)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętności analityczne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów (technicznych i nietechnicznych)
We offer:
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B
- Praca hybrydowa (4 dni pracy zdalnej + 1 dzień pracy w biurze klienta w Warszawie)
- Udział w ciekawych projektach




















































