Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Udział we wdrożeniu rozwiązania Comarch Service Desk
- Zapewnienie 1-szej i 2-giej linii utrzymania dla systemów Comarch Fault Management, Comarch Service Desk
- Administracja systemami Comarch Fault Management, Comarch Service Desk
- Wprowadzanie usprawnień i optymalizacji do systemów Comarch Fault Management oraz Comarch Servicedesk
- Współpraca z dostawcą rozwiązania Comarch - w zakresie bieżącego utrzymania platform oraz ich cyklu życia (CR-y, upgrade-y)
- Udział w utrzymaniu grupy systemów NMS/OSS
- Dyżury telefoniczne. Zapewnienie 1-szej i 2-giej linii wsparcia w trybie 24/7.
Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja lub pokrewne)
- Doświadczenie w zakresie administracji, utrzymania i rozwoju systemów informatycznych
- Minimum 2 lata w zakresie rozwiązań OSS, mile widziana znajomość Comarch OSS
- Znajomość architektury nowoczesnych systemów informatycznych
- Znajomość systemu Linux w zastosowaniach serwerowych
- Znajomość zagadnień wirtualizacji i konteneryzacji (Kubernetes, KVM, docker)
- Znajomość technologii baz danych (PostgreSQL, MySQL, Oracle)
- Znajomość systemów typu ITSM, np. Comarch ServiceDesk, JIRA, GLPI
- Mile widziana znajomość zasad działania sieci telekomunikacyjnej, w tym protokołu SNMP
- Mile widziana znajomość innych systemów zarządzania siecią telekomunikacyjną (NMS)
- Znajomość języka angielskiego (poziom B2)
- Zdolności analityczne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów (technicznych i nie tylko)
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę b2b
- Pracę hybrydową (4 dni pracy zdalnej+1 dzień pracy w biurze klienta w Warszawie)
- Udział w interesujących projektach