Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- współpraca z dostawcami usług telekomunikacyjnych.
- zarządzanie i utrzymanie łączy WAN
- zapewnienie usług głosowych
- zapewnienie usług transmisji danych
- rozliczanie usług teleinformatycznych
- zarządzanie kontami abonenckimi GSM w zakresie:
- aktywacji/deaktywacji pakietów oraz usług dodatkowych, generowanie raportów z kont abonenckich
- aktualizacja dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej urządzeń telekomunikacyjnych.
- współpraca przy rozbudowie sieci teleinformatycznych i uruchamianiu nowych usług
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki telekomunikacyjne)
- doświadczenie w zarządzaniu sieciami rozległymi (ATM i/lub SDH, DWDM) ich projektowaniu, obsłudze oraz monitorowaniu
- wiedza z zakresu typologii sieci transmisyjnych (ATM or SDH/DWDM) oraz jej elementów
- znajomość technologii VoIP
- znajomość języka angielskiego w zakresie czytania dokumentacji technicznej.
- dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień z zakresu:
- systemów Unified Communications.
- umiejętność administracji centralą telefoniczną Avaya 4400
- oczekiwane predyspozycje:
- komunikatywność,
- nastawienie na osiągniecie celu,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność pracy w zespole oraz na samodzielnym stanowisku pracy,
- dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Firma oferuje:
- opiekę zdrowotną
- konkurencyjne wynagrodzenie bazowe
- uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy.
- wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość uczestnictwa w szkoleniach.
- ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w ramach prowadzonych projektów wdrożeniowych.
- pracę w kreatywnym zespole.
- dostęp do najnowszych technologii IT,
- praca stacjonarna w Warszawie, obsługa spółek w całej Polsce.