Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- zarządzanie rozwojem i udoskonalaniem kanału sprzedaży on-line, m in w zakresie:
- treści, wyglądu, funkcjonalności strony i odpowiedniej ekspozycji produktów;
- marketingu online w tym SEO, SEM w wyszukiwarkach i social mediach;
- odpowiedzialność, kontrolowanie i optymalizacja procesow sprzedaży m in w zakresie:
- udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczące specyfikacji i cen produktów;
- realizowania zamówień i komunikowania klientom statusow realizacji zamówień;
- udzielania odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące realizowanych zamówień;
- opieki posprzedażowej i obsługi reklamacji;
- współpraca i zarządzanie 3-osobowym zespołem obsługi klienta
- monitoring trendów rynkowych w obszarze e-commerce, w szczególności konkurencji i wdrażanie rozwiązań służących poprawie wyników
- wyznaczanie celów ilościowych i jakościowych dla zespołu wraz z oceną wykonania
- bieżące raportowanie wyników i analiza efektów podejmowanych działań;
- współpraca z dostawcami usług kurierskich i dostawcami systemów płatności
Wymagania:
- doświadczenie i znajomość specyfiki sprzedaży e-commerce B2C
- umiejętność pracy z klientem
- umiejętności analityczne, sprzedażowe, negocjacyjne i pracy zespołowej
- biegła znajomość mechanizmów SEO/SEM oraz biegła obsługa Google Analytics, Trade Watch, Google Ads
Mile widziane:
- atrakcyjne wynagrodzenie (umowa o pracę lub b2b)
- benefity oraz narzędzia pracy
- stabilne zatrudnienie u lidera w branży
- dobrą atmosferę w zespole