Realizowane zadania:
- administracja systemami informatycznymi u klientów
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych, programowych systemów operacyjnych i serwerów
- konserwacja urządzeń i wprowadzanie technicznych zabezpieczeń systemu informatycznego
- bieżące wsparcie dla użytkowników końcowych i konfiguracja stanowisk roboczych
- integrowanie oraz migracje danych
- budowanie relacji z klientami B2B
- prowadzenie dokumentacji zleceń w systemie ERP
- prowadzenie rejestru zasobów klienta w systemie ERP
- tworzenie dokumentacji technicznej, raportowanie
- wsparcie techniczne (presales) działu handlowego
- wsparcie techniczne Serwisu/HelpDesku
- Praca stacjonarna z biura hybryda 1 dzień w tygodniu po wyczerpaniu OPZ. W kolejnych latach do 2 dni w tygodniu.
Oczekiwania:
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- dobra znajomość sprzętu sieciowego i serwerowego (instalacja,konfiguracja, diagnozowanie usterek)
- bardzo dobra znajomość Windows Server i ról serwerowych, instalacja i konfiguracja (AD, DHCP, DNS, RDS, FS, hyper-v)
- bardzo dobra znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft (Windows 10/11) oraz podstaw Microsoft 365
- znajomość administracji usługami Microsoft 365 (ENTRA ID, Exchange, MS Team, Sharepoint,INTUNE)
- dobra znajomość sieci LAN, WAN, WIFI, VPN,
- umiejętność konfiguracji routera/UTM do pracy (konfiguracja systemu, NAT, Firewall, VPN, DHCP)
- znajomość systemów tworzenia kopii zapasowych (wbadmin, Veeam)
- posiadanie lub chęć zdobycia certyfikatów technicznych (MCSA, MS-100, MS-101, MS-500)
- znajomość jęz. angielskiego (minimum B1)
- prawo jazdy kat. B. poparte doświadczeniem
- posiadanie takich samych wartości jak My: jakość, odpowiedzialność, rozwój, relacje.
Firma oferuje:
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- szkolenia i pakiet medyczny
- przyjazne środowisko pracy