Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Motywowanie i umożliwianie pracownikom w centrum kompetencji wykorzystując praktyki zwinnej liderówki
- Transparentne raportowanie map dróg, postępów i metryk działań w CC
- Rozwijanie organizacji CC, aby spełniała obecne i przyszłe potrzeby naszych interesariuszy i klientów tak efektywnie, jak to możliwe
- Zapewnienie właściwego przydziału zasobów zgodnie z potrzebami biznesowymi i strategią lokalizacji
- Ciągła analiza procesów i efektywności w CC oraz opracowywanie działań usprawniających
- Współpraca z partnerami biznesowymi w celu zrozumienia obecnych i przewidywania przyszłych potrzeb biznesowych
- Zapewnienie standaryzacji platformy WMS i zgodności z globalną strategią WMS oraz zasadami architektury
- Zapewnienie stabilnego, bezpiecznego wsparcia i operacji IT
- Zapewnienie odpowiedniego zatrudnienia i rozwoju umiejętności w celu wsparcia adekwatnej dostawy
- Utrzymywanie wymaganej wiedzy w CC
Wymagania:
- MBA lub równoważny stopień lub porównywalne doświadczenie zawodowe
- Udokumentowane silne umiejętności przywódcze w międzynarodowym środowisku
- Udokumentowana wiedza i doświadczenie w procesach WMS oraz rozwiązaniach informatycznych
- Udokumentowane doświadczenie w zwinnych metodach zarządzania
- Doświadczenie w dostarczaniu złożonych systemów/rozwiązań
- Biegła znajomość języka angielskiego (mówionego i pisanego)
- Silne umiejętności interpersonalne i społeczne; zdolność do profesjonalnej pracy z osobami na wszystkich szczeblach zarządzania
- Samodzielny motywator, który potrafi pracować bez regularnych instrukcji i przejmuje odpowiedzialność
- Zaangażowanie w jakość
- Gotowość do podróży (międzynarodowych)
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Premia managerska
- Praca hybrydowa
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest światowym liderem w sektorze transportu i logistyki
- Różnorodne wyzwania zawodowe
- Wspaniała atmosfera
- Samochód służbowy