Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej
- Monitorowanie zamówień publicznych
- Współpraca z Urzędami i Kontrahentami
- Weryfikacja i analiza dokumentacji przetargowej
- Przygotowywanie i przedstawianie raportów z procesu realizacji projektów
Wymagania:
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań informatycznych do sektora publicznego
- Wykształcenie wyższe
- Wiedzy z zakresu rozwiązań teleinformatycznych (preferowana wiedza z zakresu: Outsorcing, Zarządzanie infrastrukturą i zasobami IT, itp.)
- Doskonałej znajomości ustawy o zamówieniach publicznych
- Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację
Firma oferuje:
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, tel. komórkowy