Oferta pracy: Oferta pracy IT Inżynier wsparcia sprzedaży - obszar Cloud - Microsoft Azure, Microsoft System CenterWarszawa

Zadania:

  • odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia technicznego dla działu sprzedaży oraz Klientów w zakresie przeprowadzania testów, rozwoju i oceny rozwiązań i produktów (Microsoft Azure, Office 365),
  • analiza potrzeb Klienta, ocena techniczna zapytań ofertowych (RFQ, RFI) oraz tworzenie koncepcji rozwiązań technicznych na potrzeby oferty,
  • udział w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu prezentacji, pokazów technicznych, warsztatów zarówno na wewnętrznych spotkaniach jak i dla Klientów.

Oczekiwania:

  • wykształcenie: Wyższe informatyczne lub pokrewne,
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość rozwiązań chmury prywatnej i chmury publicznej,
  • znajomość rozwiązań Microsoft System Center,
  • znajomość rozwiązania Microsoft Office 365,
  • znajomość rozwiązania Microsoft Azure,
  • doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
  • silne poczucie odpowiedzialności za działania własne i zespołowe,
  • umiejętność pracy w zespole, oraz analitycznego myślenia,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym

Proponujemy:

  • elastyczne formy współpracy (umowa o pracę, kontrakt),
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego - liczne szkolenia.
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Jak wypromować ogłoszenie o pracę?
Pierwsze wrażenie ma znaczenie
Kariera Web Developera – 4 praktyczne wskazówki
5 skutków zaakceptowania kontroferty
Rekrutacja IT do startupów – 5 najczęstszych błędów
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!