Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia technicznego dla działu sprzedaży oraz Klientów w zakresie przeprowadzania testów, rozwoju i oceny rozwiązań i produktów (Microsoft Azure, Office 365),
- analiza potrzeb Klienta, ocena techniczna zapytań ofertowych (RFQ, RFI) oraz tworzenie koncepcji rozwiązań technicznych na potrzeby oferty,
- udział w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu prezentacji, pokazów technicznych, warsztatów zarówno na wewnętrznych spotkaniach jak i dla Klientów.
Oczekiwania:
- wykształcenie: Wyższe informatyczne lub pokrewne,
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość rozwiązań chmury prywatnej i chmury publicznej,
- znajomość rozwiązań Microsoft System Center,
- znajomość rozwiązania Microsoft Office 365,
- znajomość rozwiązania Microsoft Azure,
- doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
- silne poczucie odpowiedzialności za działania własne i zespołowe,
- umiejętność pracy w zespole, oraz analitycznego myślenia,
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
Firma oferuje:
- elastyczne formy współpracy (umowa o pracę, kontrakt),
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego - liczne szkolenia.