2016-10-01 16:22

Oferta pracy: Oferta pracy IT Inżynier wsparcia sprzedaży - obszar Cloud - Microsoft Azure, Microsoft System CenterWarszawa

Zakres obowiązków:

  • odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia technicznego dla działu sprzedaży oraz Klientów w zakresie przeprowadzania testów, rozwoju i oceny rozwiązań i produktów (Microsoft Azure, Office 365),
  • analiza potrzeb Klienta, ocena techniczna zapytań ofertowych (RFQ, RFI) oraz tworzenie koncepcji rozwiązań technicznych na potrzeby oferty,
  • udział w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu prezentacji, pokazów technicznych, warsztatów zarówno na wewnętrznych spotkaniach jak i dla Klientów.

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenie: Wyższe informatyczne lub pokrewne,
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość rozwiązań chmury prywatnej i chmury publicznej,
  • znajomość rozwiązań Microsoft System Center,
  • znajomość rozwiązania Microsoft Office 365,
  • znajomość rozwiązania Microsoft Azure,
  • doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
  • silne poczucie odpowiedzialności za działania własne i zespołowe,
  • umiejętność pracy w zespole, oraz analitycznego myślenia,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym

Firma oferuje:

  • elastyczne formy współpracy (umowa o pracę, kontrakt),
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego - liczne szkolenia.
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Drobne kłamstwa w czasie procesu rekrutacyjnego
Pięć powodów, dlaczego urlop jest dobry dla Twojej kariery
Konflikt w zespole projektowym – szansa czy zagrożenie?
Jak odpowiedzieć na pytanie, „Proszę mi coś o sobie powiedzieć”?
Jak skupić się na pracy?
Zobacz podobne oferty pracy