Realizowane zadania:
- Aktywna sprzedaż usług TSL;
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad obecnymi klientami;
- Przygotowywanie ofert handlowych i wycen;
- Implementacja nowych rozwiązań mających na celu usprawnienie jakości świadczonych usług;
- Uczestnictwo w konferencjach, targach branżowych;
- Realizacja planów sprzedaży określonych dla podległego obszaru;
- Współpraca z działem handlowym oraz działami operacyjnymi.
Oczekiwania:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług TSL (Sea&Air);
- Wykształcenia wyższego;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację;
- Umiejętności nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia negocjacji;
- Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
- Orientacji na realizację określonych celów;
- Prawo jazdy kat. B;
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z przetargami.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o B2B/UoP w nowocześnie zarządzanej firmie;
- Niezbędne narzędzia umożliwiające realizację zadań - samochód służbowy, laptop, telefon;
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy;
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, premia świąteczna, owocowe wtorki;
- Pracę w przyjaznej i miłej atmosferze w zespole doświadczonych specjalistów;
- Regularne spotkania integracyjne;
- Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń.
Dodatkowe atuty:
- Baza klientów, z którymi kandydat ma wypracowane relacje;
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z przetargami.